Comarch Moje BR Biuro Rachunkowe to bezpłatny program Comarch ERP do fakturowania i komunikacji klienta z biurem rachunkowym. Jest to aplikacja mobilna na Android oraz iOS. Dzięki prostemu interfejsowi jest przyjazna dla użytkownika. Comarch Moje BR Biuro pozwala biurom rachunkowym na internetową komunikację i przesyłanie bieżących rozliczeń, faktur, czy innych dokumentów kosztowych niezbędnych w prowadzeniu małej firmy.

Aplikacja pozwala internetowym biurom rachunkowym, a także stacjonarnym na szybką komunikację za pomocą wbudowanego komunikatora. Dodatkowo osobie prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, klientowi biura pozwala na szybkie wystawianie faktur sprzedaży, dodawanie dokumentów kosztowych- także ich zdjęć, dzięki Comarch OCR oraz daje podgląd aktualnego stanu zobowiązań. Comarch moje BR pozwala na zdalną komunikację i prowadzenie biura rachunkowego.

aplikacji Comarch MOJE BR klient ma możliwość wystawienia do 10 faktur sprzedaży w miesiącu za darmo. Kiedy biznes urośnie, bardzo łatwo można przejść na program Comarch ERP XT.