Comarch ERP Optima dla biur rachunkowych to system, który oferuje szereg funkcjonalności dostosowanych do potrzeb firm zajmujących się księgowością i rachunkowością.

Oferuje poniższe funkcjonalności:

  • Moduły Comarch ERP OPTIMA – czyli najważniejsze moduły niezbędne do prowadzenia rozliczeń
    • księga podatkowa,
    • księga handlowa
    • środki trwałe
    • płace i kadry
  • Obsługa Comarch PPK- obsługa firm w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Comarch ERP Optima analizy BI dla biura rachunkowego pozwala na tworzenie raportów i analiz na podstawie informacji wprowadzonych do systemu informatycznego.
  • Internetowa wymiana dokumentów – to proces pozwalający na przesyłanie, udostępnianie oraz współpracę nad dokumentami za pośrednictwem sieci między dwoma instalacjami Comarch ERP Optima, np. między systemem klienta a biura rachunkowego.
  • Comarch Moje Biuro Rachunkowe- darmowa aplikacja dla klientów biur do komunikacji.
  • Comarch BI Point Menadżer- dostępna w modelu chmurowym usługa, która pozwala biurom rachunkowym na wymianę informacji pomiędzy biurem rachunkowym a klientami.
  • iKsięgowość24- usługa, w której firmy mogą znaleźć odpowiednie dla siebie biuro rachunkowe online, a biura rachunkowego mogą oferować swoje usługi.

Klient może wybrać pomiędzy wersją stacjonarną a chmurową. Comarch ERP Optima chmura posiada te same funkcjonalności, co Comarch ERP Optima w wersji stacjonarnej.