Comarch ERP Mobile Sprzedaż

Comarch ERP Mobile Sprzedaż

Comarch ERP Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, którzy większość czasu spędzają w delegacjach i w siedzibie klienta. Przekonaj się jak aplikacja mobilna wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych. Aplikacja Comarch ERP Mobile Sprzedaż współpracuje z Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.

 comarch_erp_mobile_sprzedaz_2


Monitorowanie

monitorowanieDla pracowników przebywających poza biurem istotna jest możliwość łatwej komunikacji z współpracownikami. Osoby pracujące w terenie mogą:

  • komunikować się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie opartych na platformie Android,
  • określać statusy pracy, np. załadunek, otwarcie klapy,
  • przeglądać zarejestrowane trasy w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową.

Zaplanuj wizytę handlową dostosowaną do własnych potrzeb

wizytaAplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie Comarch ERP XL. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do potrzeb i celu planowanej wizyty u Klienta. Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów takich jak:

  • Rejestrowanie dokumentu z możliwością wskazania towarów proponowanych oraz wymaganych,
  • Rozliczanie należności,
  • Ankiety,
  • Wykonywanie zdjęć (Merchandising),
  • Raport konkurencji,
  • Raport obecności,
  • Wydawanie materiałów marketingowych,
  • Notatka.

 

 

 

 


Korzyści

Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę przedstawicieli handlowych przede wszystkim poprzez:

  • dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem,
  • przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), również w walutach obcych, a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu, przy wsparciu aplikacji Comarch WMS Magazynier
  • przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów,
    drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
  • wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów,
  • skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
  • wykorzystanie różnych typów elementów wizyt handlowych, co umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej branży,
  • rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z klientami,
  • realizację działań zaplanowanych przez kierownika w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży
    analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia,
    rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami,
    planowanie nowych oraz przeglądanie już zrealizowanych działań w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę.