Comarch ERP Mobile Sprzedaż
Comarch ERP Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, którzy większość czasu spędzają w delegacjach i w siedzibie klienta. Przekonaj się jak aplikacja mobilna wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych. Aplikacja Comarch ERP Mobile Sprzedaż współpracuje z Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.
Monitorowanie
Dla pracowników przebywających poza biurem istotna jest możliwość łatwej komunikacji z współpracownikami. Osoby pracujące w terenie mogą:
- komunikować się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie opartych na platformie Android,
- określać statusy pracy, np. załadunek, otwarcie klapy,
- przeglądać zarejestrowane trasy w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową.
Zaplanuj wizytę handlową dostosowaną do własnych potrzeb
Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie Comarch ERP XL. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do potrzeb i celu planowanej wizyty u Klienta. Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów takich jak:
- Rejestrowanie dokumentu z możliwością wskazania towarów proponowanych oraz wymaganych,
- Rozliczanie należności,
- Ankiety,
- Wykonywanie zdjęć (Merchandising),
- Raport konkurencji,
- Raport obecności,
- Wydawanie materiałów marketingowych,
- Notatka.
Korzyści
Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę przedstawicieli handlowych przede wszystkim poprzez:
- dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem,
- przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), również w walutach obcych, a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu, przy wsparciu aplikacji Comarch WMS Magazynier
- przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów,
drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych, - wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów,
- skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
- wykorzystanie różnych typów elementów wizyt handlowych, co umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej branży,
- rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z klientami,
- realizację działań zaplanowanych przez kierownika w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży
analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia,
rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami,
planowanie nowych oraz przeglądanie już zrealizowanych działań w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę.